duminică, 23 septembrie 2012

Baie de picioare racoritoare cu plante medicinale

Aseara am participat la un eveniment foarte dragut ... la care m-am mandrit cu pantofii mei cu toc inalt :)



Am stat in ei cateva ore, ce-i drept ... Dupa care picioarele mele au inceput sa se resimta. Cred ca toate femeile au avut aceasta problema macar o data-n viata :)
Asa ca, am ajuns acasa si mi-am rasfatat picioarele cu o baie calmanta si revigoranta.

Am folosit:
2 l apa
cateva petale de trandafiri.
putina menta, putin tei, putin rozmarin (proaspat sau uscat)
Ulei de trandafir sau puteti folosi si uleiul de santal.

Clocotiti apa si turnati-o peste plante si flori. Lasati sa infuzeze timp de douazeci de minute, apoi strecurati-le. Scaldati-va picioarele timp de zece minute in acest decoct, apoi clatiti-le sub dus cu apa rece. Frictionati-va apoi cu ulei de santal sau de trandafir.

Racoritoare si relaxanta, baia de picioare cu plante medicinale revitalizeaza picioarele obosite, iar parfumul sau placut sporeste starea de bine.

Un comentariu:

  1. Imi plac mult postarile tale am gasit lucruri interesante si util de acum am sa-ti citesc fiecare postare.

    RăspundețiȘtergere