duminică, 30 septembrie 2012

Miere de dovleac

Iubesc dovleacul de pe vremea cand eram copil si faceam sperietori din el. Acum il iubesc si mai mult dat fiind faptul ca am aflat ca imi este un bun prieten si un nelipsit leac in multe afectiuni.

Pentru a pastra cat mai mult timp proprietatile curative ale dovleacului am ales sa prepar  delicioasa miere de dovleac.

 Iata cum am procedat:
Am ales un dovleac mediu caruia i-am facut un capac, l-am curatat de seminte si l-am umplut cu miere de salcam pana la 3 cm mai jos de capac.


L-am sigilat cu scotch si l-am lasat la loc intunecat vreo saptamana.
Lichidul lasat de dovleac impreuna cu miezul le-am pasat la blender si am pus totul intr-un borcan.


Eu o folosesc impotriva durerilor de stomac si a constipatiei.

Un comentariu:

  1. da ar fi bun si fetei mele si ea sufera de constipatie si are probleme cu stomacul

    RăspundețiȘtergere