luni, 1 octombrie 2012

Conservare, congelare, preluare

           Dupa ce aceste minunate imagini au facut inconjurul lumii, nu m-am putut abtine sa nu incerc si eu sa conserv ceva ierburi... cu atat mai mult ca sunt toate din gradina si chiar era pacat sa se usuce atata savoare si prospetime.
    Ideea e pe cat de simpla pe atat de folositoare si recunosc ca nu m-as fi gandit prea curand la asa ceva :)


     Dupa ce am tocat verdeturile, le-am asezat in forme si am turnat ulei de masline.


Le-am lasat la congelator si tanaaa ... avem ierburi verzi toata iarna!!!


   

6 comentarii:

  1. dar daca le congelam asa tocate simplu,in cutii de plastic,fara ulei,e gresit? ce stii ? eu asa obisnuiesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred ca este gresit! Mie mi s-a parut o idee buna sa avem 2 in 1, de exemplu, il poti folosi si ca unt(o varianta naturala).

      Ștergere
  2. super idee!voi incerca si eu!multumim!

    RăspundețiȘtergere
  3. multumim pentru idee eu le pun in folie spalate si facut sul atat cat pun in mancare scot cate un sul si-l toc asa inghetat dar imi surade si ideea asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce misto arata! Eu le toc si le pun in pungute fara nici un alt adaos, dar e tentant si asa

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant. Eu le congelez tocate marunt si depozitate in cutii dr plastic.

    RăspundețiȘtergere