joi, 18 octombrie 2012

Leacul din brad

Am observat ca tot mai multe persoane au probleme cu ciuperca picioarelor. Este foarte periculoasa si netratata  devine chiar o obsesie. Un tratament naturist foarte simplu de urmat ar fi cel pe baza de brad.
Uite cum am procedat eu:
Am maruntit 2 linguri de ace de brad pe care le-am fiert in 250 ml apa pana a scazut apa la jumatate. Am strecurat, si cu lichidul obtinut am pus comprese pe locul infectat. Acesta tratament da roade si in cazul contuziilor (vanatailor).


Conurile de brad sunt bune cat sunt verzi, la fel si mugurii de brad sau ramurile tinere. Se maruntesc, se pun doua linguri la 500 ml apa si se fierb pana apa ajunge la jumatate. Se folosesc tot sub forma de comprese.
Rasina de brad  se intinde pe o bucata de panza si se aplica pe zona bolnava. Este un tratament foarte eficient pentru orice infectie a pielii.

10 comentarii:

  1. si asta voi incerca si eu!imi place sa aflu noutati si cind e vorba de ajutor din natura,la indemina,sunt pro!abia am descoperit blogul si imi place foarte mult!mult succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mihaela, ma bucur mult ca iti place blogul.

      Ștergere
  2. FB:janeta janet
    Foarte interesant articol si util multumim pentru sfaturi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac remediile naturiste. Reteta aceasta chiar nu o stiam, am notat-o daca vreodata o sa am nevoie.
    Ma bucur ca am descoperit blogul tau.
    Fb: Darling Ada

    RăspundețiȘtergere
  4. fb:Yady Deea
    interesant,chiar e bine de stiut ,multumim:)

    RăspundețiȘtergere
  5. fb Mary Lena. Ce bine ca ti-am descoperit blogul.Chiar am o astfel de problema si am incercat tot felul de unguente fara nici un rezultat din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm...nu stiam ca "leacul din brad" este bun si pentru contuzii. Am sa folosesc cu prima ocazie (sper totusi sa nu fie prea curand)
    Eu sunt mare fana sirop de mugure de brad, mai ales pentru ca racesc destul de des si face bine gatului inflamat.

    RăspundețiȘtergere