duminică, 7 octombrie 2012

Stralucitor cat ai clipi

Eu mi-am dorit intotdeauna un par stralucitor. E foarte simplu de obtinut, desi la prima vedere ai tendinta sa spui : E prea ieftin, nu are cum sa functioneze!
E un tratament universal pentru orice problema capilara: matreata, caderea parului, par gras, slab, tern, etc.
Folosim:
o ligurita si jumatate de miere
3 linguri otet de mere
3 lingurite ulei esential de levantica.


Se pune mierea la topit, intr-un ibric, pe baia de apa, se adauga dupa topire otetul de mere si uleiul de levantica.
Cu uleiul astfel obtinut se va masa scalpul si apoi se va peria parul in toate directiile. Acoperiti dupa aceea capul cu o casca de dus si stati astfel o ora. Spalati-va apoi cu un sampon cu PH neutru.



10 comentarii:

  1. si dupa acea ora ne spalam pe cap,Andreea? off,unde gasesc ulei esential de levantica...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sigur ca ne spalam ... de preferat cu un sampon cu PH neutru :)
      ulei de levantica gasesti la magazinele naturiste.

      Ștergere
  2. 3 lingurite de ulei esential de levantica sau de orice alt ulei este prea MULT parerea mea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce o sa incerci masca, o sa vezi cu nu este prea mult. Trebuie sa diminuam cu ceva taria otetului de mere, altfel o sa mirosim o saptamana. Iar dupa samponare, ramane discret parfumul de levanitca ...

      Ștergere
  3. nu stiu cat de buna e mierea pentru persoanele cu tendinte de dermatita, matreata, etc. zaharul poate hranii fungii, dar e doar o parere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa cum ai vazut e un tratament universal care contine si otet de mere. Acesta elimina matreatea, echilibreaza PH-ul scalpului si elimina mancarimile.Daca doresti sa sa tratezi exclusiv matreata foloseste un amestec de otet de mere cu apa.

      Ștergere
  4. daca as fi avut ulei de lenvantica incercam din sera asta dar miine imi cumpar!multumim!

    RăspundețiȘtergere
  5. da si eu am auzit de uleiul de levantica am sa-l cumpar si eu dar pentru caderea parului ce ne propui eu am o asemenea problema si nu am gasit inca nici un remediu folosesc momentan un amestec de ulei de ricin cu ulei de masline si vitamina A sper sa vad si rezultate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Jane, urmatoarea postare va fi despre caderea parului. Sper sa mai ai putina rabdare. Dar, pot sa-ti dau un indiciu, din amestecul tau lipseste un ingredient. :)

      Ștergere
  6. hmmm interesant, am sa incerc si eu :)

    FB: Nicoleta Alexandra

    RăspundețiȘtergere