sâmbătă, 3 noiembrie 2012

I love Bio

In sfarsit a venit vremea ca toate produsele de curatare sa fie schimbate ... De multa vreme mi-am propus, dar mi-a fost destul de greu sa gasesc produsele potrivite. Am tot incercat diverse, dar eficienta lasa de dorit. Acum  pot rasufla usurata, i finally found something I love!

Solutie pentru curatat podele si lemn
Poate fi folosita pe podelele din lemn natural si pe suprafele din lemn laminat. Curata si protejeaza ceara de pe suprafete din lemn. Nu cojeste podeaua. Fara clor, fosfati sau ingrediente derivate din petrol. Este un produs excelent cu un minunat miros de lamaie.


Solutie / dezinfectant pentru toate suprafetele
Solutie concentrata pentru toate suprafetele: lemn, suprafete vopsite, parchet, portelan, otel inoxidabil. Foarte bun pentru curatarea cuptorului, tigailor sau a grasimilor. Este non toxic, non poluant si 100 % biodegradabil. Imi place pentru ca il folosesc oricand, oriunde si pe orice suprafata. Nu ataca , nu decoloreaza si nu zgarie.



Solutie pentru baie/toaleta
Solutia pentru toaleta are ca produs de baza uleiul de cedru, functioneaza eficient impotriva celor mai dure pete de apa. Curata si dezinfecteaza vasul de toaleta, precum si toate suprafele din portelan. Este un produs extrem de eficient, cu un miros placut, proaspat si natural.


Detergent pentru rufe super concentrat de Lavanda
Este un detergent pentru spalare atat  manuala cat si automata cu balsam de soia incorporat. Este potrivit pentru toate tipurile de tesaturi si se poate folosi la orice temperatura.


Toate produsele ajung pentru aproximativ 50 de utilizari, iar preturile sunt destul de accesibile. Eu sunt extrem de incantata si multumita, asa ca va invit la iubit ... Bio.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu