joi, 8 noiembrie 2012

Orzul, verdele meu preferat

Uneori uit ca sunt nenumarati factori care imi afecteaza sanatatea, in afara alimentatiei, desigur. Nu ma gandesc mai departe de biroul in care lucrez ... Am in jurul meu vreo 3 xeroxuri, tot atatea imprimante si cu aproximatie cam 40 de calculatoare. Sa nu mai zic de telefoanele mobile, fiecare persoana, cu mici exceptii are cate doua la purtator! Situatia mea e cam exagerata, iar de la o vreme m-a pus pe ganduri. Cum un altfel de job nu am gasit inca, impotriva radiatiilor am gasit ... Orzul (sau el m-a gasit pe mine!)

Orzul este o planta foarte bogata in superoxid - dismutaza, un antioxidant puternic. De asemenea, contine la fel de multe proteine usor asimilabile precum carnea. Contine toate mineralele si oligoelementele cunoscute, o cantitate echilibrata de vitamine si sute de enzime necesare digestiei.
Contine de 11 ori mai mult calciu decat laptele de vaca (si aici raspund si celor care ma intreaba de unde imi iau calciul daca nu consum  lactate), de 5 ori fierul continut de spanac si de 7 ori cantitatea de vitamina C din sucul de portocale. Pe langa toate aceastea, este o planta bogata in clorofila terapeutica, care revitalizeaza organismul.
Clorofila din orzul verde reduce activitatea radicalilor liberi. Este eficienta atat pentru cresterea hemoglobinei din sange, cat si pentru detoxifiere, dezodorizare si vindecarea ranilor. Clorofila protejeaza impotriva substantelor chimice de natura toxica si a radiatiilor. Tot ea, clorofila, ajuta evacuarea regulata a intestinelor si reduce mirosurile neplacute ale corpului si respiratiei.
Eu folosesc pulberea de orz verde  pentru ca este mai usor de asimilat de catre organism, intr-un suc magic, detoxifiant.
Am nevoie doar de sucul de la  4 mere si 2 pere si de o jumatate de lingurita de pulbere de orz verde.
Este o bautura usor de facut, super sanatoasa si revitalizanta.

Orzul verde ajuta inima, plamanii, ficatul, arterele, articulatiile si oasele. Distruge radicalii liberi.
Beneficii:
Imbunatateste nivelul energetic, vigoarea si rezistenta. Protejeaza tesuturile si inlatura din organism substantele poluante, radiatiile, substantele chimice , metalele.
Deci, care e verdele tau preferat??!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu