vineri, 23 noiembrie 2012

Supa - crema de dovleac

Imi plac la nebunie supele-creme, mai ales cand se mai raceste vremea de afara. O aveam de mult timp in gand si iata ca acum o am si in farfurie ...
 ... delicioasa supa-crema de dovleac ...


Ingrediente pentru 4 portii:
1 kg dovleac
2 cepe
2 morcovi
3 cartofi
1/2 telina
1 lingura cu ulei de masline
patrunjel verde
nucsoara
sare roz de Himalaya

Ceapa, morcovii, telina si cartofii taiati in cuburi le-am pus la fiert in apa cu sare si ulei.



 Dupa ce legumele au fiert, le-am scurs de zeama si am pus din nou la fiert zeama cu dovleacul taiat cubulete.


Am acoperit si am lasat sa fiarba la foc mic. Cand dovleacul s-a fiert, am scos cubuletele din supa si le-am mixat.
Am subtiat piureul de dovleac cu supa de legume. Am potrivit  cu sare, am aruncat un praf de nucsoara si am mai lasat-o putin la foc mic. Simplu!
Am servit cu o aroma de patrunjel tocat. Delicioasa!



Din legumele fierte am pregatit un piure colorat si vitaminizat.




Sa nu uitam ca dovleacul este bogat in betacaroten. Prin digestie, organismul transforma betacarotenul in vitamina A, deci pielea noastra va primi un plus de stralucire.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu