luni, 10 decembrie 2012

Bradutii

 de Aurora Luchian - Vaslui


Stau bradutii sus  pe creste,
Ninsi, frumosi ca in poveste!
Unii parca dormiteaza,
Ori ca sunt ornati, viseaza!

Unul mic s-a intristat:
- Nu cred ca voi fi luat!
Sunt pitic sa fiu dorit,
Se tot vaita ghemuit.

Altul, superb de aratos:
- Nici eu nu sunt de folos!
Sunt un gigant, insa sus,
Farmec iernii am adus!

- Eu zic sa va bucurati!
Noi  daca-om fi decorati
Cate zile-om rezista?
Sunt mahnit, ne-or arunca!


Poate este putin devreme, dar nu am mai avut rabdare si am impodobit bradul ... Am achizitionat un bradut ecologic dragut si stufos pe care o sa-l plantez la anul! ...
Asa ma bucur!!! :)
Recomand cu caldura cumpararea unui bradut in ghiveci care este la acelasi pret sau mai ieftin decat unul taiat. Astfel, avem ocazia sa protejam padurea si sa ne bucuram ca vom lasa in urma nostra un brad falnic, care va fi admirat, poate de copii nostri.
Bradutii trebuie tinuti in casa cat mai departe de surse de caldura - sobe, calorifere. Temperatura ambientala din casa nu trebuie sa fie foarte mare, iar copacelul trebuie sa primeasca periodic apa la radacina.






Sarbatori fericite si linistite!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu