luni, 3 decembrie 2012

Salata calda de fasole

Nu stiu ce m-a apucat, dar de la o vreme ma tot gandesc la retete, mancaruri, ingrediente, condimente ... Nu  imi place sa gatesc, dar imi place sa surprind ... Asa ca azi am pregatit o salata calda de fasole ca si asa incepe sa ninga si prinde bine ...


Este foarte simplu de preparat.



Am folosit: - 250g fasole
                 - 1 ceapa mare rosie
                 - 1 tipa de telina apio
                 - 1 ardei gras
                 - patrunjel verde
                 - otet
                 - ulei
                 - sare


Fierbem fasolea cu un praf de sare (in mai multe ape, eventual o lasam de cu seara la inmuiat cu bicarbonat), apoi taiem ceapa si  ardeiul in cubulete. Telina o taiem mai marunt. Punem toate legumele peste fasolea fiarta (si scursa de apa). Turnam otet si ulei si potrivim cu sare. Patrunjelul tocat marunt il presaram deasupra.
 Voila ... o salata rapida si consistenta!



Dupa asa o salata merge un pahar cu vin rosu!

2 comentarii:

  1. Mmm, ce bine arata! Trebuie sa incerc si eu:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este foarte buna si satioasa :) si a avut mega succes la mancaciosi :)

      Ștergere