duminică, 12 mai 2013

Pineapple Lover

Mi s-a parut foarte interesant sa aflu ca fructele de ananas rezulta in urma reunirii fructelor a numeroase flori situate pe aceeasi branchiola.
Fructul de ananas contine 84% apa, are un aport caloric redus si contine foarte putine substante minerale si vitamine.
Pe langa efectele terapeutice in edeme pulmonare, contuzii, rupturi de ligamente sau muschi, insuficienta venoasa, fructul de ananas actioneaza favorabil in celulite si obezitate. Ananasul, care are si actiune diuretica, elimina atat sarurile, cat si apa in exces din tesuturile subcutanate.
De retinut ca doar sucul proaspat sau feliile de fruct proaspete au aceste proprietati curative, deoarece enzimele din acest fruct sunt axtrem de termolabile, iar sucurile sau compoturile conservate nu au nicio valoare sub aspect dietoterapeutic.


Imi place ananasul si mi-am propus sa ii acord o mai mare atentie, asadar a fost regele din smootie-ul meu  din aceasta dimineata.

Ingrediente:

 - o jumatate de ananas
 - un mango
 - doua, trei radacini de telina apio
 - doua linguri mari de miere (daca iti place mai dulce)
 - si apa plata,

Dupa mixarea la blender, bautura hranitoare si energizanta este gata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu