miercuri, 10 iulie 2013

Budapesta descoperita de pe bicicleta


Nu am venit in Budapesta cu prea mari asteptari. Am vazut cateva poze pe net si mi-am zis: ok, stam o noapte si ne continuam traseul.
Cand am ajuns soarele apunea. Totul era linistit... pana cand am ridicat ochii, iar in fata mea s-au inaltat marete si sclipitoare podurile care strajuiesc Dunarea si palatul si castelul si si si ....









Dis de dimineata am luat la "pedalat" centrul orasului. Sunt piste pentru mersul cu bicicleta peste tot, semne pentru biciclisti si semafoare. Poti sa mergi cu bicicleta aproape oriunde. Pe malul Dunarii sunt piste de o parte si de cealata si toata lumea pedaleaza. Asta mi-a placut cel mai mult.




Peisajul cel mai spectaculos asupra frumoasei capitale mi s-a parut a fi din Castelul Buda, care se poate vizita liber, platindu-se bilet doar la muzeele amplasate in curtea acestuia.
















La orele pranzului se cerea o pauza, astfel am gasit un restaurant cochetel cu specific unguresc... Nu mai are rost sa spun ca au un gulas foarte fain, desi eu am mancat paste :)






Cu drag!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu