joi, 11 iulie 2013

Upoznajte Otok Krk, Hrvatska

Cred ca Insula Krk este una dintre cele mai populare destinatii din Croatia. Am gasit aici plaje curate, apa cristalina si limpede, un loc de vis creat parca pentru o vacanta de vis.
Malinska, statiunea care ne-a gazduit sederea, este animata, ofera peisaje minunate, atmosfera divina, porturi generoase si, nu in ultimul rand, ospitalitate.













Krk ofera 300 km de trasee amenajate de ciclism si drumetii, ceea ce s-a potrivit la fix. Chiar de a doua zi am pedalat pana in orasul Krk care ne-a intampinat cu castelul nobililor croati  Frankopani.


















Urmatoarea vizita am facut-o in orasul Baska in care am gasit cea mai frumoasa plaja de pe insula. Mi-au placut foarte mult stradutele inguste pline de boutiquri cochete, dar in mod deosebit mi-a placut inghetata... Excelenta!








O veche zicala populara spune ca Dumnezeu a creat o insula doar pentru el ... aceasta insula numindu-se Rab. Nu este o surpriza ca insula divina se numeste inca din timpul romanilor Insula Fericirii - Felix Arba. In scurta excursie facuta cu vaporul pe aceasta insula, de fapt in orasul Rab, am descoperit trasul cu arbaleta, manastiri, patru turnuri care se inalta sfidator asupra orasului omonim.





























De pe Insula Iubirii, pescarusii ne-au condus spre Insula Pag.








 Am poposit in Orasul Lun, cunoscut pentru maslinii salbatici vechi de 1.500 de ani, care cresc pe un sol denumit "desert de piatra" si dau roade in fiecare an. Am cumparat de la localnici ulei de masline preparat tocmai din roadele maslinilor centenari. Pe Insula Pag pluteste un aer salbatic, o liniste deplina, auzindu-se doar marea ... De-a dreptul coplesitor!










Si ultima zi, Pestera Biserujka si Orasul Cizici ... Tot pe bicicleta ...









 Ramas bun Otok Krk ...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu