luni, 19 august 2013

Haluskynanta Bratislava

M-am tot gandit ce as putea scrie despre scurta mea vizita in Bratislava ... hmm, nu am multe cuvinte... Probabil am alocat prea putin timp acestei capitale slovace. Totusi, reusesc sa-mi dau seama ca oriunde mergi compania conteaza in proportie de 80 la suta. Am fost norocosi deoarece prietenii nostri ne-au insotit si astfel, plimbarea nostra pe stradutele vechi ale orasului a fost mult mai placuta.



Desi se inalta semet deasupra Dunarii, Castelul Bratislava este intr-o continua reconstructie si reconstituire, dorindu-se aducerea acestuia la forma pe care o avea inainte de anul 1811, cand a fost mistuit de flacari.





Podul SNP, denumit oficial New Bridge poate fi admirat din curtea Castelului.






Desi Bratislava este cea mai noua capitala a Europei stradutele din centrul vechi, muzeele, castelele insufla un aer retro, te simti melancolic.































Nu prea sunt in masura sa recomand mancaruri sofisticate, dar, cu siguranta un pranz traditional slovac se compune din supa crema de usturoi in paine si halusky asezonat cu o "pivo" rece :) Berea a mers, dar cu salata mea traditionala.





Pont: La unele restaurante, mai ales la cele cu mancaruri traditionale, nota de plata contine si bacsisul (service) la care se adauga TVA. Mare grija, acesta este aprox. 15 % din valoarea totala a bonului fiscal.

Cu mare drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu